Menu

Min Side, telefonen og prisberegnerne er lukket til og med søndag

Indtil mandag morgen den 22. april kan du ikke bruge Min Side, beregne pris, ringe eller skrive til os pga. en større systemopdatering. Læs, hvad du kan gøre, hvis du har brug for hjælp, som ikke kan vente. Vi beklager ulejligheden.
Læs mere

Lærerstandens Brandforsikrings ulykkesforsikring kåret som Bedst i test 2022

Lærerstandens Brandforsikring har nu forbrugerrådets kvalitetsstempel Bedst i test eller anbefalet på syv af deres forsikringsprodukter, efter at de senest er kåret Bedt i test 2022 på ulykkesforsikringen.

31/3-22

Forbrugerrådet Tænk undersøger 14 forsikringsselskaber i testen. De tester kun et af LB Forsikrings fire forsikringsfællesskaber, men da ulykkesforsikringen er ens på tværs af Lærerstandens Brandforsikring, Runa, Bauta og LB Forsikring til PFA, er det et mærkat, der kan sættes på alle LB Forsikrings ulykkesforsikringer.

- Vi er rigtig stolte af, at vi igen har fået en Bedst i test fra Forbrugerrådet Tænk. Vi vil gerne give vores medlemmer den bedste dækning til gode priser på alle vores forsikringer og med Bedst i test stemplet på vores ulykkesforsikring, har vi Tænks uvildige kvalitetsstempel på alle vores store forsikringsprodukter, siger Philip Wegloop, direktør for Produkt, Digitalisering & Marked hos LB Forsikring..

Med kåringen som vinder af Bedst i test på ulykkesforsikringen har LB Forsikring nu en Bedst i test eller en anbefaling fra Forbrugerrådet Tænk på syv af de største produkter. De anbefaler både LB Forsikrings bilforsikring og husforsikring, mens indboforsikringen, elbilforsikring, årsrejseforsikring og fritidshusforsikringen også har et Bedst i test mærkat fra Forbrugerrådet Tænk.

I testen fremhæver Forbrugerrådet Tænk ud over god dækning og lave priser, at Lærerstandens Brandforsikring har få klager i ankenævnet.

- Helt grundlæggende søger vi dækning frem for afslag i LB Forsikring. Vi er sat i verden for at hjælpe medlemmerne, når de står i en svær situation, og derfor vil vi også gå langt for give dem en ekstra service, siger Philip Wegloop, og fortsætter:

-Kåringen som Bedst i test viser også noget om, hvor dygtige og engagerede medarbejdere vi har i LB Forsikring. Vi vil helst hjælpe med at forhindre at skaden overhovedet sker, men hvis skaden er sket, så har vi gode, dækkende produkter, og vi bestræber os samtidig på at have den bedste mulige medlemsservice, så vores medlemmer føler sig set og hørt. Det vidner de meget få klagesager også om.

De syv kåringer som enten Bedst i test eller anbefalet får dog ikke direktøren til at sænke ambitionsniveauet. Snarere tværtimod:

- Vi skal blive ved at give vores medlemmer grund til at vælge os til. Det gør vi kun, hvis vi hele tiden udvikler os, og sørger for at vores medlemmer får opfyldt deres forventninger til os. Så det arbejder vi stenhårdt på hver dag, men det giver nye kræfter også at have taget Bedst i test på ulykkesforsikringen, siger Philip Wegloop.