Menu

Min Side, telefonen og prisberegnerne lukker i en kort periode

Fra torsdag aften den 18/4 kl. 18.30 til og med søndag aften den 21/4 kan du ikke bruge Min Side, beregne pris, ringe eller skrive til os pga. en større systemopdatering. Læs, hvad du kan gøre, hvis du får brug for hjælp, som ikke kan vente. Vi beklager ulejligheden.
Læs mere

Lærerstandens Brandforsikring vinder for 11. gang i træk Loyalty Award

Ingen andre forsikringsselskaber har prøvet at vinde en Loyalty Award. Lærerstandens Brandforsikring har vundet 1. præmien alle de gange prisen er blevet uddelt. I år med 12 point til branchegennemsnittet. 

13/1-23

Ingen andre forsikringsselskaber har prøvet at vinde en Loyalty Award. Lærerstandens Brandforsikring har vundet 1. præmien alle de gange prisen er blevet uddelt. I år med 12 point til branchegennemsnittet.

Elleve gange har Loyalty Group undersøgt danskernes holdning og loyalitet til forskellige brancher, og elleve gange i træk har Lærerstandens Brandforsikring indtaget førstepladsen i deres undersøgelse af forsikringsbranchen.

”Vores medlemmers tillid er en af de vigtigste parametre for vores succes som forsikringsselskab. Så det er helt fantastisk, at vi år efter år kan blive ved med at have så loyale medlemmer, der både har tillid til os, og vil anbefale os til andre. Det er vi stolte over. Det viser os samtidig, at vi forsat er på den rigtige vej. Branchen har forandret sig på de elleve år, og det har vi også, men vi har fastholdt tilliden, ved at udvikle os på fundamentet af et værdifællesskab med medlemmerne, der ejer os” siger COO i LB Forsikring Steen Holse Andersen

Loyalty Group har i 2022 bedt lidt over 4200 forsikringskunder vurdere deres forsikringsselskab på en række parametre som kvalitet for pengene, image, service, tilfredshed og anbefalingsvillighed. I det samlede loyalitetsindex ender Lærerstandens Brandforsikring med en score på 88. Det er 12 point over gennemsnittet for branchen, som er på 76, og to point højere end selskabets score i 2021.

”Vi er stolte og taknemlige for, at vores medlemmer år efter år giver os så positiv respons, og at det samtidig lykkes os at hæve niveauet igen i år, men det får os ikke til at slække på servicen og hvile på laurbærrene. Man er aldrig bedre end sin sidste sejr, og den næste kommer kun hvis vi forsat er det naturlige valg for vores medlemmer, og de føler de får værdi af at være med hos os”, siger Steen Holse Andersen, og forsætter:

”Den værdi kommer blandt andet ved at vi forsætter med at give vores medlemmer gode og relevante produkter til en skarp pris, og en serviceoplevelse der passer med deres forventninger, men også gerne overstiger den. Vi skal blive ved med at udvikle os, så vi er vedkommende for medlemmerne og de forstår værdien af at være med i et forsikringsfællesskab som Lærerstandens Brandforsikring eller et af de andre forsikringsfællesskaber, der er en del af LB Forsikring”.

Den udvikling sker blandt andet ved LB Forsikrings forsatte arbejde med at forhindre skader og på sigt gøre forsikring overflødig.

"Vores medlemmer har stor tillid til, at vi er der for dem når skaden er sket. Vores drøm er, at vi sammen gør forsikring overflødig, ved at forhindre skaderne i at opstå. Det sparer medlemmet for en masse bøvl og samfundet og verden for en række udgifter og ressourcer. Så fremover vil vi udbygge tilliden ved at levere forebyggelses- og forhindringsløsninger, der skaber livskvalitet for den enkelte og værdi for omverdenen” siger Steen Holse Andersen.

Lærerstandens Brandforsikring er en del af LB Forsikring. Et medlemsejet forsikringsaktieselskab, der består af forsikringsgrupperne Lærerstandens Brandforsikring, Runa Forsikring, Bauta Forsikring og LB Forsikring til PFA med tilsammen over 420.000 medlemmer.