Menu

LB Forsikring vinder Loyalty Award for 13. gang i træk

Loyalty Award uddeles hvert år til det forsikringsselskab, der scorer højest i Loyalty Groups store undersøgelse.

Med en score på 86 point ud af 100 i loyalitetsindekset og 14 point over gennemsnittet i branchen, indtager LB Forsikring for 13. gang positionen som vinder af Loyalty Award. Det er samme score som 2023, hvor selskabet også lå 14 point over gennemsnittet.

"Loyalitet og tillid kommer ikke af sig selv, og vi er dybt taknemmelige for, at vores medlemmer igen i år udtrykker deres tillid til os og samtidigt siger, at de er klar til at anbefale os til andre. I LB Forsikring er vi ejet af vores medlemmer, og vores fokus er derfor naturligt rettet mod dem og det ansvar, vi har for at passe på både dem og vores fællesskab. Derfor har det også stor betydning for os, at vi endnu engang vinder en pris for medlemsloyalitet. Kollegerne i LB arbejder hver dag for medlemmerne, og jeg ved, at de fortsat vil arbejde for at gøre os fortjent til den tillid, vi møder fra medlemmerne," siger Jan Kamp Justesen, CEO i LB Forsikring.

Medlemmernes tillid og medarbejdernes indsats

At modtage Loyalty Award er ikke kun et udtryk for medlemmernes høje loyalitet, men også et skulderklap til medarbejderne, der hver dag arbejder for at give medlemmerne den bedst mulige oplevelse.

Selvom prisen er vundet 13 gange i træk, er ambitionerne stadig høje, understreger Jan Kamp Justesen:

"Vi skal være det naturlige valg for vores medlemmer. Derfor er det vigtigt, at vi fortsat udvikler os og leverer services, der skaber værdi og matcher medlemmernes behov. Denne pris viser, at vi er på rette vej, og vi fortsætter arbejdet."

Loyalty Award bygger på svar fra over 5.800 danskere og evaluerer orsikringsselskaber ud fra parametre som kvalitet, service og anbefalingsvillighed. At vinde prisen 13 år i træk cementerer LB Forsikrings position som et selskab, medlemmerne har tillid til.