Menu

LB Forsikring ændrer i organisationen

LB Forsikring vil justere på organisationen i skadesområdet, og i samme forbindelse siger selskabet farvel til skadeschef Trine Bechmann Henningsen. Det sker efter en gensidig aftale. 

LB Forsikring oplever en medlemsvækst, samtidigt er skadesbilledet blevet mere komplekst. Det har givet anledning til en periode med løbende organisatoriske justeringer og planer for den fremtidige skadesorganisation. I den forbindelse er LB Forsikring og skadeschef Trine Bechmann Henningsen nu blevet enige om at stoppe samarbejdet, efter at Trine Bechmann Henningsen de seneste par år har arbejdet på at optimere skadesafdelingen. 

”Trine har været en kæmpe drivkraft i at optimere og strukturere vores skadescenter til et endnu bedre sted, derudover har hun været en vigtig sparringspartner i samarbejdet med vores leverandører. Jeg vil derfor gerne benytte lejligheden til at takke Trine for hendes indsats og bidrag og samtidigt ønske hende held og lykke i hendes fremtidige virke,” siger Marc Collignon, koncerndirektør for medlemsoplevelsen i LB Forsikring.

"Jeg har været skadeschef og haft det operationelle ansvar i en travl periode med masser af vand både fra oven og fra neden. Det har krævet en stor indsats af alle mine kolleger, og jeg sætter pris på det samarbejde, vi har haft på tværs af organisationen. Vi har fået etableret et godt grundlag for en effektiv drift, og det håber jeg, at LB vil bygge videre på i den kommende tid. Jeg vil gerne takke alle i LB Forsikring for et godt samarbejde,” siger Trine Bechmann Henningsen.

LB Forsikring vil i forbindelse med ændringen foretage en række mindre justeringer for at styrke skadesområdet yderligere. Der er ikke planer om at reducere antallet af medarbejdere i området.

”Vi har en positiv vækst i antallet af medlemmer i vores forsikringsfælleskab, og flere medlemmer betyder alt andet lige også flere skader. Samtidigt ser vi et mere komplekst skadesbillede end tidligere. Det skal vi håndtere på bedste vis for medlemmerne ved både at have et dedikeret fokus på skadesbehandling og håndtering på den korte bane og på den lange bane have ambitiøse planer for fremtiden. Vi vil nu se på, hvordan vi bedst organiserer os ledelsesmæssigt i skadesorganisationen, siger Marc Collignon.