Menu

Vores medlemmer

Som medlemsejet forsikringsselskab er høj tilfredshed en af vores vigtigste målsætninger. Det betyder, at vi arbejder efter en række principper, når vi modtager en skadesanmeldelse.

Vores principper:

  • Vi søger dækning frem for afslag
  • Vi møder medlemmerne med tillid
  • Vi kommunikerer i øjenhøjde

Derudover måler vi løbende på vores kundetilfredshed for at sikre, at vi lever op til medlemmernes forventninger, ligesom vi holder øje med medlemstilgangen, klagesager, test af vores forsikringer – og sidst men ikke mindst, at vi sikrer, at vi sender så mange penge som muligt tilbage til medlemmerne i form af forsikringsdækning, lavere priser eller loyalitetsrabat.

Medlemstilfredshed

For at vurdere kundetilfredsheden bruger LB Forsikring, ligesom resten af forsikringsbranchen, den såkaldte EPSI score. Undersøgelsen vurderer en række forsikringsselskaber ud fra parametrene image, loyalitet, forventninger, produkt og service, der tilsammen giver en overordnet kundetilfredshedscore. LB Forsikring ender i årets EPSI-tilfredshedsmåling på en flot 3. plads som det bedste selskab blandt de store på markedet.

Kåringer

Siden Forbrugerrådet TÆNK begyndte at teste forsikringer, er vi blevet kåret Bedst i test eller Anbefaler flere gange end noget andet forsikringsselskab. Det er en blåstempling der betyder, at vores medlemmer kan regne med at de har bedste forsikringer, til de bedst priser.

Klager

Det er vores mål, at så få medlemmer som muligt ser sig nødsaget til at klage. Men det er også vores ansvar, at passe på fællesskabets kasse og sikrer, at vi udbetaler erstatninger ordentligt. Derfor er det væsentligt for os, om vi får medhold, da det er en indikation på, om vi agerer med ret og rimelighed overfor vores medlemmer.